søndag 27. oktober 2013

Kundekvelder

Tiden går utrolig fort; tenk at det allerede er over ett år siden Interiøret åpnet dørene i Alta Sentrum. Nye kunder finner veien til butikken hver uke, og det har i løpet av året blitt mange faste kunder. Tusen takk til alle dere som tar turen bort, det setter jeg utrolig stor pris på! Jeg ser den ene interiørbutikken etter den andre velger å legge ned rundt om i landet. Netthandelen øker og kjedebutikker presser ut de små aktører. Å overleve er ingen selvfølge med den store konkurransen som finnes. Men heldigvis er det mange i Alta og omegn som viser at dette er en type butikk som ønskes i nordlysbyen.   


I en travel hverdag er det ikke alltid så enkelt å rekke alt. Interiøret har ikke de lengste åpningstidene, og jeg vil derfor forsøke å tilby dere kundekvelder ved jevne mellomrom. Den første kundekvelden ble arrangert i oktober, og det er utrolig hyggelig at så mange ville komme!




Tiden går fort nå fram mot jul, og det er mange som allerede har startet julegavehandelen. Men det er også mange som ikke har hatt tid til å tenke på det i det hele tatt.

Det jeg kan tilby dere med tidspress er private kundekvelder.
Dersom dere er en vennegjeng, kollegaer, lag, forening eller syklubb som ønsker en privat kveld med interiørprat og -shopping så åpner jeg dørene for dere.

 Eneste kravet er at det er minimum fem personer.
Og er dere en gruppe på mer enn ti personer så får dere alle 10 % på alle varer - inkludert bestillingsvarer! Så det er bare å ta kontakt for å avtale tidspunkt for en rolig og avslappende julehandel!

Det vil også bli en vanlig kundekveld minst én gang til før jul. Men det vil jeg komme tilbake til om en liten stund.


Ønsker alle en riktig fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar