torsdag 30. januar 2014

Gave- og interiør

I helgen var jeg på innkjøp på Gave- og interiørmessa; en lukket fagmesse for forhandlere. Det er utrolig mye inspirasjon å hente på messen, og man er ganske svimmel etter noen timer. Og det er noe for en hver smak, selv om mye går igjen hos de forskjellige leverandørene. Og jeg kan fortelle dere som venter spent på hva som vil komme i butikkene i nærmeste tiden: Det er fortsatt mye rustikk, natur, kontraster, enda mere gull, kobber og glitrende metaller enn i høst, og det er masse blått - i alle skalaer. Det er også pasteller, neon - ja jeg vil si at det meste er lov. Personlig stil er vel stikkordet. Og for dere som er redd for at dere må bytte ut alt av sølv; Mix! Gull og sølv sammen er absolutt lov! 

Her er et bilde fra Lisbeth Dahl som viser et brett som kommer inn snart. Det er gull på innsiden og sølv på utsiden, finnes også i motsatt farge. 


Flere inspirasjonsbilder av nyheter fra Lisbeth Dahl som kommer i løpet av våren til Interiøret i Alta, og i nettbutikken på www.interioret-as.no selvfølgelig!





I morgen vil jeg presentere en av mine nye leverandører som jeg fant på messen! Alltid spennende å se om tingene jeg tar ut faller i smak hos mine kunder!! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar