onsdag 12. mars 2014

Nyheter hos Interiøret

Det har kommet utrolig masse nye varer til Interiøret den siste tiden. Blant annet de flotte spisestuestolene med håndtak på stolryggen! Disse må du bare komme innom å prøvesitte! Introduksjonspris 2499,- pr stol varer ut mars måned.


Stoler har selvfølgelig funnet veien til mitt hjem! Her sammen med nye glasslykter og Mayfair Votive.


Det har lett for å bli mye sølvpynt hjemme hos meg, og når lysbrettet også er sølvfarget kan det bli problematisk. Jeg har nå fått inn noen kjempeflotte tre-lysestaker fra Rivièra Maison som redder dagen! Helt perfekt ble det synes jeg. Lysestakene finner du i nettbutikken her.


Something Else Glass vase fra Rivièra Maison er nå i butikk i størrelse S. De er like fine til lys og pynt som til blomster. Her er det roser fra Lene Bjerre som pynter opp.


Og endelig kom det inn knagger fra Rivièra Maison. De har både jeg og mange av kundene mine ventet lenge på. De er prikken over i'en for dere som har disse rammene. To forskjellige er inne akkurat nå, og du finner dem her


Denne nydelige glasslykten er også å finne i butikken nå. Bildet har jeg tatt på varemesse i januar, så det er kun den av tingene på bildet som du finner i butikken.


Telysestakene Mayfair fra Rivièra Maison hadde jeg så vidt inne før jul, men de gikk ut like fort som jeg fikk pakket dem opp. Nå fikk jeg dem tilbake igjen i tre forskjellige varianter, men du må skynde deg hvis du vil ha, for de flyr ut igjen. De er utsolgt hos leverandør, så dette er siste sjanse! Du finner alle tre her i nettbutikken.


Dette er bare en liten smakebit på hva som finnes av nyheter i butikken nå. Mye ligger også i nettbutikken på www.interioret-as.no 
Ønsker deg en flott dag til tross for vinterregn og holkeføre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar