tirsdag 23. september 2014

Et vakkert lite stilleben

Små eller store lysfat er perfekt for å lage seg et lite stilleben. 
Og det er ikke så mye som skal til.

Her er det brukt en nydelig speilbakke med hulmønster fra Lene Bjerre. 
Du finner den i nettbutikken her
Det som oftest går igjen hos meg er stearinlys, blomst og minst en pyntegjenstand.


Siden brettet er sølvfarget med speil så vil jeg unngå å ha for mye sølvpynt på det. Denne utrolig søte gyngehesten med sin cement/lys petrol-farge passer helt perfekt inn på det blanke brettet. 
Du finner størrelse og pris på den i nettbutikken her.


De aller fleste har sikkert fått med seg at jeg har fått fullstendig dilla på falske blomster. 
I en hektisk hverdag er det ikke alltid like lett å huske på å vanne, så hos meg er så å si alt byttet ut med falske varianter. Men hva gjør vel det når de er så naturtro som de jeg har i butikken?
Denne lille orkidéen passer perfekt i den lille potteskjuleren fra Lene Bjerre. Her velger jeg også hvitt framfor sølvfarget. 

Alt av kunstige planter og blomster finner du i nettbutikken her.


Kos deg med pynting i de mørke høstkveldene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar