fredag 3. oktober 2014

Hjemmespa

Av og til er det ikke så mye som skal til for å få den rette følelsen på badet. 
En ny såpedispenser, et duftelys med din favorittlukt og en blomst. 


Såpedispenseren Portia fra Lene Bjerre har et elegant "Chanel-look", og dette er en av de beste såpedispenserene jeg har hatt. Virkelig en favoritt som kan anbefales. Du kan se mer informasjon om den i nettbutikken her.
Nå er Portiaserien også utvidet til en tredje variant; cementfarget med sølv som du også finner i nettbutikken min her. Fra før finnes den også i camel/gull.


Jeg er så heldig å ha de hærligste duftelys fra Joik i butikken og i nettbutikken. 
De dufter helt fantastisk, og denne Tender Touch er en av mine favoritter. Og det er ikke bare på grunn av fargen. ;)


Jeg synes orkidéer er så vakre, og de tar seg så godt ut på baderom. 
Dette er en kunstig variant som jeg har i nettbutikken her


Glassfatet som alt står på er også fra Lene Bjerre og ventes inn igjen i løpet av oktober.


Ønsker alle en riktig fin og avslappende helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar