fredag 13. september 2013

Giveaway! Urbania lyshus fra Kähler

Det er fredag, og jeg føler meg så gavemild siden det har vært så mange hyggelige kunder innom denne uka.

Jeg vil derfor gi bort et valgfritt Urbania lyshus fra Kähler til en av dere som følger meg på facebook eller her på bloggen!
Alt du trenger å gjøre er å skrive en kommentar her eller på facebook om hvilket lyshus du ønsker og hvorfor, samt å dele det med dine venner! Enkelt og greit.


Fra venstre på bildet ser du følgende hus:
Urbania byhus
Urbania Pantheon
Urbania høyhus
Urbania kirke

Søndag 22/9-13 trekker jeg ut en heldig utvalgt følger av bloggen eller Facebooksiden til Interiøret som får velge seg et hus!

Lykke til og god helg!!

4 kommentarer:

  1. Her er det bare å slenge seg på ;) Elsker alt fra Kähler!!! Jeg ønsker meg den minste av husene, som en start i samlingen :) Velkommen som blogger, skal følge deg videre. God helg!klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!! Følger den fine bloggen din også ;)
      Din deltakelse i trekningen er notert!!

      Slett