mandag 23. september 2013

What does the Fox say?

Da var det en ny uke igjen, og jeg håper dere som titter innom bloggen har hatt en flott helg i det fine høstværet!

Det er flere som er litt nysgjerrig på hva som kommer framover. Etter å ha vært på messe i august kan jeg fortelle at dyremotiver er en fortsettende trend i interiørverden. Du finner det på putetrekk, sengetøy, stearinlys, lamper - ja egentlig overalt!

Som vist i forrige innlegg så er jo Susanne Schjerning stor på det med dyremotiver, hovedsakelig fargerike dyremotiver.


Et utsnitt av puten Hunters fra Susanne Schjernings høstnyheter.


Sandblåste glass fra Susanne Schjerning er også nydelige. Disse er fine til telys eller andre smålys fra Lene Bjerre, men kan brukes til hva som helst. Q-tips på badet for eksempel!?


Fugler er fortsatt populært, og disse syngende spurvene er jo bare råsøte. Kvitrer når noen går forbi, men den kan også skrus av. Blant annet flotte som pynt på lysfat.


De syngende spurvene finnes i to størrelser og tre farger; hvit, sølv og rød kobber. Du finner alle fuglene i nettbutikken her: http://www.interioret-as.no/categories/dekorasjon med priser fra kr 69,-




Lene Bjerre sine gyngehester er på plass i butikken allerede. De skulle egentlig ikke pakkes opp før resten av julepynten kom, men pga etterspørsel så er de altså på plass i hyllene. Denne lille søte forsøkte jeg å bestille inn igjen da jeg oppdaget at det var bestilt et altfor lite antall. Men dessverre ser det ut til at de allerede er tom på lager! Den ligger i nettbutikken her.


Den store gyngehesten er litt annerledes enn i fjor, men fortsatt akkurat like fin. En virkelig flott helårspynt!


Gevir og skaller er fortsatt like populært, og det var mye av det hos forskjellige leverandører.

Så kan jeg fortelle at varer fra Greengate er like rundt hjørnet. De ligger på en terminal eller i en bil i Alta akkurat nå, så det kan jeg tenke meg gleder mange!! Lite dyr fra Greengate, men dere som liker prikker vil nok være fornøyd ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar