søndag 15. september 2013

Nyheter fra Kähler

Som de fleste av dere allerede vet så kom det varer fra Kähler denne uka. Det har vel sjelden vært et slik rush av kunder, og de fleste ville jo selvfølgelig ha de flotte Urbania-husene. Jeg hadde aldeles ikke forventet at husene skulle gå så fort, så jeg må legge inn en tilleggsordre i morgen så alle kan få.

Urbania Pantheon og høyhus i min vinduskarm. 
Nydelig stemning av de lekre husene.

Husk også min giveaway som gjelder til neste søndag!! 


Men det har kommet mange flere godbiter fra min supre leverandør, blant annet dette:

Bilde fra Kähler

Stella telysestaker kommer i to versjoner; bordstake og vindusoppheng. Den kritthvite stjernen har et tidløst og enkelt uttrykk, og er designet av Thora Finnsdottir for Kähler. Bordstaken kan du finne i nettbutikken her, mens vindusopphenget finner du her.


 Bilde fra Kähler

Bilde fra Kähler

Klokkene i serien Ora er også kommet inn i tre forskjellige farger. Klokkene, designet av Birgitte Due Madsen for Kähler, er laget av keramikk med visere av pleksiglass som gir et moderne uttrykk. Det stramme og moderne formspråket er uten unødvendige detaljer, nettopp for at Ora skal fremstå som et funksjonelt og stilfullt bruksobjekt. Den er derfor elsket av både kvinner og menn. Klokkene koster 999,- og du finner dem i nettbutikken her.

 Bilde fra Kähler

Bilde fra Kähler

I tillegg har den populære Omaggio-serien blitt utvidet med ildrøde vaser i alle tre størrelser, og du finner dem i nettbutikken her. De sorte vasene har kommet inn igjen i alle størrelser, og jeg vet det er flere som ønsker seg disse til jul ;)

Flere innlegg om ukens nyheter fra Kähler og Lene Bjerre kommer etterhvert!
God søndag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar