torsdag 12. september 2013

Interiøret på plass i bloggverden!

Interiøret AS er en liten interiørbutikk som ligger i Løkkeveien 25, midt i Alta Sentrum. Den ble åpnet 13.oktober 2012 av meg; Trine Eriksen - helt fersk og uerfaren i bransjen. Men siden Alta manglet en kjedeuavhengig interiørbutikk så satset jeg alt jeg hadde, sa opp fast jobb og kjørte på! Jeg måtte jo bare få mine favoritt interiørmerker til nordlysbyen Alta! En Finnmarksby i vekst trenger noen butikker som ikke er del av en kjede, og det er det mange som er enig med meg i. Jeg har valgt å ikke være i kjøpesenter, noe som er både fordeler og ulemper. Heldigvis er det flere og flere som finner veien hit; både lokale og tilreisende. Så tusen takk for det! Jeg må nok si at jeg mest sannsynlig har byens hyggeligste kunder!


Bilde fra butikken i dag 12.09.13

Jeg har fått mange forespørsler om Interiøret har en blogg, og endelig kan jeg si JA!
Så hva kan du forvente å finne i denne bloggen?
Jo, det vil hovedsaklig være et sted hvor jeg kan vise fram varene jeg har i butikken, både fra lokalet samt i miljø. Det vil være både litt inspirasjon og produktinformasjon.

Så må jeg bare si i fra med en gang at jeg er en superfersk blogger, så det kan bli litt klabb og babb i starten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar